Αυτή την εβδομάδα ξεκινήσαμε να συζητάμε με τα παιδιά ότι αφορά το φθινόπωρο. Τις καιρικές αλλαγές (άνεμοι, πρωτοβρόχια), τις αλλαγές στις συνήθειες των ανθρώπων (τέλος διακοπών, μπάνια στη θάλασσα το καλοκαίρι, άνοιγμα σχολείων), τις αλλαγές στη φύση (τα χρώματα των φύλλων, δέντρα χωρίς φύλλα αφού πέφτουν από τα δέντρα) και στα ζώα (αποδοιμητικά πουλιά).
Για αρχή, επικεντρωθήκαμε στις αλλαγές της φύσης κι έτσι κάναμε δραστηριότητες που αναφέρονται στα χρώματα των φύλλων επάνω στα δέντρα.
Συνθέσαμε τα ονόματά μας σε δεντράκι με φθινοπωρινά φύλλα που επάνω τους είχαν γράμματα.
Και στη συνέχεια, κάναμε την ίδια εργασία ατομικά, ώστε τα παιδιά να εμπεδώσουν και να μάθουν όπως μπορούν -φυσικά και αβίαστα πάντα- τα γράμματα του ονόματός τους.
Ταίσαμε τα σκιουράκια με τα βελανίδια τους, ανάλογα με τον αριθμό που είχε κάθε σκιουράκι στην ουρά του.
Φτιάξαμε φύλλα φθινοπωρινά σε κούκλες κουκλοθεάτρου με μάτια, στόμα, παπιγιόν και ζωντάνεψαν με τη βοήθεια των παιδιών και τουκουκλοθεάτρου μας!!! Βάψαμε φθινοπωρινά δεντράκια με δαχτυλομπογιές και τα αντίστοιχα χρώματα που έχουν ντυθεί τα δέντρα του φθινοπώρου (κόκκινο, κίτρινο, καφέ και πορτοκαλί). Διαβάσαμε το παραμύθι, Το Φύλλο που δεν ήθελε να πέσει. Ένα παραμύθι που αναφέρεται στο πιο όμορφο συναίσθημα, αυτό της αγάπης. Και τέλος ακούσαμε, τραγουδήσαμε και διαβάσαμε με τη βοήθεια ενός κατάλληλου εικονόλεξου, το τραγόυδι του Διονύση Σαββόπολου, τη Συννεφούλα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε: