Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

ΔΙΑΤΡΟΦΗ (ΜΕΡΟΣ 2)

 Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μας, ασχοληθήκαμε με τη Διατροφή, ώς ένα από τα προγράμματα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το Νηπιαγωγείο.

- Μάθαμε τις 5 βασικές κατηγορίες τροφίμων και παίξαμε με αυτές διαχωρίζοντας τις σε γαλακτοκομικά προιόντα, λάδι-βούτυρο, φρούτα- λαχανικά, δημητριακά-όσπρια-ρύζι και κρέας-ψάρι-αυγά. Κατόπιν, για να τις εμπεδώσουμε παίξαμε λόττο με αυτές τις τροφές.









- Φτιάξαμε σε ατομικό επίπεδο το κάθε παιδί ξεχωριστά, αλλά και στην ομαδούλα μας, το βαλιτσάκι της διατροφής! Σκοπός του παιχνιδιού αυτού ήταν το κάθε παιδί να μάθει να διαχωρίζει τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές που συναντάμε καθημερινά.




- Διαβάσαμε το παραμύθι του Eric Carle "Μια κάμπια πολύ πεινασμένη", σχολιάσαμε ποιές τροφές του παραμυθιού είναι υγιεινές και ποιές όχι, και αφού φτιάξαμε το βιβλιαράκι της κάμπιας με τους αριθμούς των τροφών που έφαγε κάθε μέρα (εμπλοκή με μαθηματικά), τις ζωγραφίσαμε στην ομαδούλα μας και κάναμε την παρακάτω εργασία.








- Παίξαμε το παιχνίδι με τις μουσικές καρέκλες με μία παραλλαγή... Όποιο παιδάκι καθόταν σε καρέκλα με ανθυγιεινή τροφή έχανε!!!



- Φτιάξαμε την αφίσα με την Πυραμίδα της Υγιεινής Διατροφής με σύνθημα ΤΡΩΜΕ ΥΓΙΕΙΝΑ! Γινόμαστε σούπερ δυνατοί όπως οι σούπερ ήρωες!!!






-Ενώ ανάμεσα σε αυτά και με την εμπλοκή της θεματικής του Χειμώνα, φτιάξαμε μία σούπερ λαχταριστή λαχανόσουπα, ζωγραφίσαμε ποιές τροφές κρατάνε ζεστή την καφέ αρκούδα για να έχει ενέργεια να κοιμηθεί χορτάτη τον χειμώνα, πέφτοντας σε χειμερία νάρκη (τραγούδι της Λιλιπούπολης).
Και δεν παραλείψαμε να συζητήσουμε γιατί τρώμε (;). Τι μας δίνουν οι τροφές (;) Και να φτιάξουμε το σπιτάκι των θρεπτικών στοιχέιων, διαχωρίζοντας μέσα από φυλλάδια του σούπερ μάρκετ ποιες τροφές μας δίνουν πρωτείνη, ποιές σάκχαρα, ποιές λιπαρά και ποιές τροφές μας δίνουν βιταμίνες.

-Τελειώνοντας τη θεματική της Διατροφής για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, φτιάξαμε το βαλιτσάκι του σούπερ Μάριο (για να θυμόμαστε να γινόμαστε συνέχεια δυνατοί και μέσα από τα ενδιαφέροντα των παιδιών φυσικά) και βάλαμε μέσα όλες τις εργασίες μας που σχετίζονται με αυτή τη θεματική.


 - Ακολούθως, θα κάνουμε ένα τελευταίο "ΥΓΙΕΙΝΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ" με λέξεις και θα δώσουμε μία βεβαίωση ότι τα παιδιά μας παρακολούθησαν με επιτυχία τις δραστηριότητες υγιεινής διατροφής! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να σχολιάσετε: