Κυριακή 10 Απριλίου 2022

ΠΑΣΧΑ (ΜΕΡΟΣ 1)

 Αυτή την εβδομάδα ξεκινήσαμε με τα παιδιά την ενότητα του Πάσχα. Μάθαμε τι γιορτάζουμε το Πάσχα, τι σημαίνει η λέξη Πάσχα και ποιά γεγονότα διαδραματίστηκαν γύρω από τη ζωή του Χριστού και φυσικά αναφερθήκαμε στα έθιμα του Πάσχα. Βάλαμε σε σειρά τα γεγονότα μέχρι την Ανάσταση του Χριστού.




Κάναμε πασχαλινές κατασκευές.



ΛΑΓΟΙ ΜΕ ΑΥΤΙΑ ΑΠΟ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ


ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ

Ενώ στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα την Ανακύκλωση, κάναμε κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά, όπως εφημερίδες και περιοδικά, ρολά από χαρτί υγείας, κουτάλια και παλιά χαρτόνια.

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΠΟ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ

ΛΑΓΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΤΑΛΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ

ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΗ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΛΑΓΟΙ ΑΠΟ ΡΟΛΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ

ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ-ΛΑΓΟΙ

ΚΟΥΤΑΛΙΑ- ΛΑΓΟΙ 




ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ -ΛΑΓΟΙ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ

Κατασκευάζοντας τις πολύχρωμες πεταλούδες μας, ασχοληθήκαμε με τον κύκλο ζωής της πεταλούδας. Παράλληλα, μετρήσαμε με τη βοήθεια της αριθμογραμμής μας πόσες βούλες να βάλουμε σε κάθε πεταλούδα (εμπλοκή με μαθηματικά). Γράψαμε τη λέξη ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ (εμπλοκή με γλώσσα) για να τη βάλουμε στο φάκελο με το αντίστοιχο γράμμα στον Πίνακα με τα Γράμματα. Ενώ τέλος, τα παιδιά ασχολήθηκαν και έπαιξαν ελεύθερα κουκλοθέατρο (εμπλοκή με θεατρική αγωγή), ώστε να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά.

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ



ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΓΛΩΣΣΑ


ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- ΠΟΣΕΣ ΒΟΥΛΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ;



Και συνεχίσαμε τις δραστηριότητες των Μαθηματικών με τα λαγουδάκια μας, τα οποία έπρεπε να ταίσουν τα παιδιά μας με τόσα καρότα όσα έγραφε ο αριθμός επάνω στις κορδέλες τους.


ΛΑΓΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να σχολιάσετε: