Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (Α' ΜΕΡΟΣ)

 Την εβδομάδα που μας πέρασε, ασχοληθήκαμε με τα παιδιά με ένα θέμα που εκτός από επίκαιρο τους αρέσει ιδιαίτερα πολύ και δεν είναι άλλο από τα Χριστούγεννα. Έτσι, αναλωθήκαμε σε ένα πλήθος δραστηριοτήτων ' γραφή, ανάγνωση, τραγούδια, κουζινο-μαγειρέματα, κατασκευές που ενθουσίασαν τα παιδιά και συμμετείχαν ευχάριστα και δημιουργικά.

Καταρχήν, χριστούγεννα χωρίς στολισμό δέντρου δε γίνεται. Κι έτσι οι μικροί μας στόλισαν το δέντρο της τάξης μας.



Φτιάξαμε ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης, ώστε κάθε μέρα να βλέπουμε σε πόσες ημέρες έρχονται Χριστούγεννα (και πότε ο Άγιος Βασίλης θα μας φέρει τα δώρα).


Στολίσαμε με όμορφες κατασκευές τα παράθυρα και τις τάξεις μας.




Μάθαμε τα έθιμα των Χριστουγέννων και στολίσαμε με δημιουργικό τρόπο τα καραβάκια μας, με καραμελίτσες αντί για φωτάκια.




Διαβάσαμε την ιστορία της γέννησης του Χριστούλη, φτιάξαμε τη δική μας φάτνη και τη στολίσαμε στον πίνακα με τις εργασίες μας και σκεφτήκαμε τι δώρο θα κάναμε στον μικρό Χριστούλη αν γεννιόταν σήμερα.





Στολίσαμε το τζάκι μας με φωνούλες που τελειώνουν σε -έρι, -άρι, -ούρι, -ίδι για να εξασκηθούμε στη φωνολογική επίγνωση.








Γράψαμε τα γράμματά μας στον Άγιο Βασίλη, και τα ρίξαμε μέσα στο γραμματοκιβώτιο.



Και σκεφτήκαμε τι θα συνέβαινε αν ο Άγιος Βασίλης κολλούσε μέσα στην καμινάδα και ψάξαμε να βρούμε τρόπους να τον βοηθήσουμε. Στη συνέχεια, τους καταγράψαμε πάνω στην καμινάδα!!!



Σε ένα υπέροχο εργαστήρι ζαχαροπλαστικής, τα παιδιά έπλασαν και έφτιαξαν τα δικά τους χριστουγεννιάτικα μπισκότα.





Και γράψαμε -όπως μπορούσε το κάθε παιδί- το μυστικό για καλά Χριστούγεννα μέσα σε μία χριστουγεννιάτικη κούπα.




Κάναμε δραστηριότητες με χρώματα, παζλ και αριθμούς στο μάθημα των Αγγλικών.











Και μέσα σε όλα αυτά, ήρθε και μια μάγισσα στην τάξη μας που πρέπει να της λέμε κάθε μέρα τα κάλαντα για να "ξεκουμπιστεί" από την τάξη μας....μα ποια άλλη μάγισσα θα ήταν αυτή, από την ίδια τη Φρικαντέλα!!! Τη μάγισσα που μισεί τα κάλαντα!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να σχολιάσετε: